عارفه الساداتعارفه السادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

برای دختر گلم

مسافرت بابایی

1391/9/9 19:25
نویسنده : مامان ریحانه
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی مامان

دختر گلم همون جور که قبلا گفتم بابایی به خاطر کارش مسافرته یه جای دور.

من و بابایی پارسال ازدواج کردیم و توی این یک سال و چهار ماه و پانزده روز این اولین باری که قراره بیست روز ازهم دور باشیم البته یه هفتش رفته و تقریبا دو هفته دیگه باقی مونده. برا هردومون خیلی سخته اما چاره ای نیست .گریه

هر روز یا من به بابایی زنگ میزنم یا اون به من. دیروز به خودم گفتم پول موبایلمون زیاد میاد و علی رغم میلم زنگ نزدم اما اون زنگ زد و من بیشتر از روزای دیگه باهاش حرف زدم بهش گفتم که میخواستم از این به بعد یه روز در میون بهش زنگ بزنم تا قبض موبایل زیاد نیاد اما بابایی خندید و گفت: من که طاقت نمیارم یه روز بیشتر صداتو نشنوم.قلب

من و بابایی همدیگرو خیلی دوست داریم و لحظه شماری میکنیم که شما هم به جمع دوستانه ما اضافه بشید.هورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)