عارفه الساداتعارفه السادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

برای دختر گلم

در انتظار اومدنت

1391/10/2 14:50
نویسنده : مامان ریحانه
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تنها دخمل مامان

خوبی خانم خانما شرمنده خیلی وقته برات مطلب نذاشتم فکر کنم بعد اومدن بابایی شاید چون بیشتر خونه ام اونجا هم چون مودم کامپیوترم سوخته آخ به اینترنت دسترسی ندارم.

خب بگذریم تو این چند هفته کار به خصوصی انجام ندادم چون سر کار که نمیرم خونه هم کار زیادی ندارم جز اینکه وقتی بابایی از سر کار خسته و کوفته اومد گیر میدم فکر کنم تو این مدت خیلی اذیتش کردم آخه هم من تو خونه بی کارمو حوصله ام سر میره و هم اون کارش بیشتر شده .

البته بابایی بعد از ماموریت 20 روزه اش 20 روز استراحت داره اما اون که نمیتونه بیکار باشه ما مدتیه که شروع به ساخت خونه کردیم بیشتر بابا میره سر ساختمان تا به زودتر ساخته شدن خونه کمک کنه اعتراف میکنم که کار واقعا سختیه این چند روزه که دستای بابایی بدجوری زخم شده گاهی که بهش گیر میدم که چرا دیر میای وقتی اون با ناراحتی ازم عذرخواهی میکنه از دستای زحمتکشش خجالت میکشم و از خودم بدم میاد اما شاید از عوارض بارداریه که من اینقدر زودرنجتر و حساستر شدم.سوال

البته بابایی خیلی اصرار داره منو بیاره خونه مامان جون تا تنها نباشم اما خودم تو خونه راحت ترم.

گاهی اوقات روزا میرم سراغ سیسمونی تو لباسای خوشگلتو می بینم و عروسکاتو بردارم  برا خودم عالمی دارم اما راستش دیگه کم کم حوصله ام سر میره چون از بیکاری بدم میاد حالم برای انجام دادن خیلی کارا مناسب نیست پس بهتره یه خرده بجنبی که حسابی منتظرتیم.خیال باطل

راستی جواب آزمایش قندم خدا رو شکر خوب بود.دکتر گفته بوده یه نوار قلب هم ازت بگیریم پنج شنبه هفته پیش احساس کردم حرکتت کم شده نکران شدیم منو مامان جون و بابایی رفتیم بیمارستان نوار قلبتو گرفتیم خدا رو شکر خوب بود اما بابایی حسابی برات ترسیده بود.اوه

امیدوارم تمام نی نی ها به سلامتی به دنیا بیان و خدا اونا رو فرزند صالح مامان و باباشون قرار بده و خدا شما رو هم فرزند صالح و سالمی برای ما قرار بده انشاالله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)