عارفه الساداتعارفه السادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

برای دختر گلم

آخرین روز مدرسه

1391/9/12 22:41
نویسنده : مامان ریحانه
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان

می خوام یه اقراری بکنم برعکس چیزی که اکثر دانش آموزان فکر میکنن گاهی اوقات معلم بودن سخت تر از دانش آموز بودنه.

همیشه باید با آمادگی قبلی بری مدرسه مخصوصا برای رشته ما که هر سال کتابا عوض میشن و نرم افزارای جدید رو باید آموزش بدی.

علاوه بر اون باید مواظب حرف و رفتارات باشی هوای دانش آموزاتم داشته باشی که بالاخره هر کدوم یه روحیه ای دارن گرچه آخرشم مطمئنا نمیتونی همه رو راضی کنی.

من با این که تا حدودی سخت گیرم اما سعی میکنم خوش برخورد باشم و هر از گاهی به نسبت ظرفیت کلاس با بچه ها شوخی میکنم اما تقریبا با برخوردای اولیه بهشون میفهمونم که اگر درسمو جدی نگیرن احتمالا توی دردسر میفتن.

امروز احتمالا آخرین روزی بود که توی این سال تحصیلی مدرسه میرفتم چند تا کار عقب مونده داشتم که باید انجام میدادم خدا رو شکر که وقتم برکت داشت و کارامو انجام دادم.

هنوز نرفته دلم برای مدرسه تنگ شده با قسمت اول نوشتم میخواستم بگم بعضی وقتا اصلا حوصله مدرسه رو ندارم اما واقعیت اینه که واقعا کارمو دوست دارم با تمام سختی هایی که تا معلم نباشی درکش نمیکنی.

بعضیا به خاطر تعطیلی تابستونا معلمی رو شغل راحتی میدونن اما به نظر من اگر این تعطیلی نبود خیلی از معلما 30 سال دوام نمی آوردن فقط در همین حد بگم که همون کسانی که چنین ادعایی دارن اگر قرار باشه با فقط با یه بچه خودشون که هر جور دوست دارنم میتونن باهاش برخورد کنن یه هفته سر درساشون سر و کله بزنن دیوونه میشن.

اما من روحیه خودمو میشناسم میدونم آدمی نیستم که بتونم با کارای خونه خودمو سرگرم کنم و همش حوصلم سر میره به خاطر همین همون اول ازدواجمون با بابایی شرط کردم که حتما سرکار میرم اونم قبول کرد. البته همیشه سعی میکنم به خودم یادآوری کنم که همسرداری و خانه داری مهمترین و مقدس ترین شغل منه و این کارم هم برای اوقات فراغته.

انشالله خدا خودش به همه معلما کمک کنه کاری که شغل انبیاست رو به خوبی انجام بدن و عاقبت بخیر بشن.

مخصوصا تمام معلم های خودم که بر گردن من حق بزرگی دارن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان طاها
14 آذر 91 0:50
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤سلام عزیز ¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤



ممنون به وبلاگمون سر زدید .
انشالله که گل پسرتون حالش خوب شده باشه.
مریم (مامان ثنا)
14 آذر 91 1:25
سلام خاله جون چه وبلاگ زیبایی .دخملی من در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده اگه دوست دارید به این ادرس بروید و بهش رای بدید می تونید دو تا رای بدید.تا پنج شنبه وقت رای دادنه.مرسی
کد ثنا جون 36.ادرس
.....................................
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php


ممنون نظر لطفتونه.
مامان ساجده
20 آذر 91 21:39
1. سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
مامان صبا گلی
21 آذر 91 16:02
اين ۸ کالاي بچگانه را نخريد

برخي فقط زمان بسيار کوتاهي کاربرد دارند. برخي هم هميشه گوشه‌اي مي‌مانند و هيچ وقت استفاده نمي‌شوند. بهتر است هنگام خريد سيسموني به اين موضوع دقت کنيم و فقط وسايل کاربردي که براي کودک ضرر ندارند و ايمني و سلامت او را به خطر نمي‌اندازند خريداري کنيم. براي آشنايي با چند نمونه از محصولاتي که خريدش براي بچه بي‌فايده يا حتي مضر است با ما همراه شويد.


۱.پودر بچه: پودر بچه، يکي از محصولات غيرکاربردي است که در خريد سيسموني تهيه مي‌شود. قبلا از پودر بچه براي برطرف کردن عرق‌سوز و راش‌هاي پوستي بچه‌ها استفاده مي‌شده است اما الان از پمادهاي مخصوص استفاده مي‌شود. هرچند پودر بچه بوي خيلي خوبي دارد اما پودر تالک موجود در آن اگر استنشاق شود مي‌تواند براي بچه ضرر داشته باشد.



۲.روروک: يکي از محصولاتي است که براي بچه خريداري مي‌شود اما استفاده از آن توصيه نمي‌شود. روروک يکي از وسايلي است که نقش عمده‌اي در بسياري از حوادث کودکان دارد. بررسي‌ها نشان داده روروک رشد حرکتي کودک را به تاخير مي‌اندازد. همچنين روروک امکان دسترسي کودک به مناطق و وسايل خطرناک را فراهم مي‌کند و او را در معرض خطر سقوط، سوختگي و مسموميت، برق گرفتگي و خفگي قرار مي‌دهد. در برخي کشورها استفاده و فروش روروک ممنوع است و براي فروشندگان جريمه در نظرگرفته شده است.




۳.دستگاه تصفيه هوا: يکي ديگر از محصولاتي که براي تميز نگه داشتن هواي اتاق کودک خريداري مي‌شود دستگاه تصفيه هواست. در حالي که اين دستگاه‌ها آنقدر که تصور مي‌شود در تميز نگه داشتن هوا تاثير ندارد. جاروبرقي و گردگيري منظم اتاق کودک در از بين بردن گرد و غبار و آلودگي‌ها تاثير بيشتري دارد.



۴.دستکش نوزاد: براي اينکه بچه صورتش را چنگ نزند از دستکش استفاده مي‌شود اما معمولا دستکش بيشتر از چنددقيقه در دست بچه نمي‌ماند. بهتر است به جاي آن از لباس‌هاي آستين بلند که روي دست بچه را مي‌پوشانند استفاده کنيد.



۵.غذاساز بچه: اگر در خانه يک غذاساز کوچک يا گوشتکوب برقي داريد مي‌توانيد از همان براي پوره کردن غذاي کودک استفاده کنيد و لازم نيست يک غذاساز ديگر براي بچه بخريد.



۶. ضدعفوني‌کننده شيشه: برخي براي ضدعفوني کردن شيشه شير کودک از دستگاه مخصوص اين کار استفاده مي‌كنند. براي ضدعفوني کردن شيشه شير و پستانک مي‌توانيد آنها را در يک ظرف آب روي اجاق گاز بگذاريد و اجازه دهيد ۲۰ دقيقه بجوشد. اين‌طوري فضاي بيشتري در آشپزخانه برايتان باقي مي‌ماند.



۷. نمايشگر کودک: از نمايشگر کودک براي اطلاع از وضعيت بچه وقتي پدر و مادر در اتاق او نيستند استفاده مي‌شود اما برخي از افرادي که از اين وسيله استفاده مي‌کنند مي‌گويند تصوير وضوح خوبي ندارد. براي اطلاع از وضعيت بچه لازم است سر و صدا و گريه او شنيده شود. بنابراين مي‌توان با هزينه کمتر از يک حسگر صوتي استفاده کرد.



۸. فيلم‌هاي مخصوص کودک: به تازگي فيلم‌ها و انيميشن‌هاي مخصوص نوزاد و کودک به بازار آمده است. لازم است بدانيد با تماشاي اين فيلم‌ها کودک‌تان نابغه نمي‌شود. بهتر است به جاي استفاده از اين محصولات خودتان براي کودک آواز بخوانيد و با او بازي کنيد و برايش کتاب بخوانيد و با او حرف بزنيد.

http://www.shahrekhabar.com


سلام ممنون مطالب جالبی بود خیلی استفاده کردم