عارفه الساداتعارفه السادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

برای دختر گلم

خبر مهم

1391/9/9 19:24
نویسنده : مامان ریحانه
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل عزیزم

چند روزیه برات مطلب جدیدی نذاشتم روزای تاسوعا و عاشورا که مشغول عزاداری بودیم بعدم که سرکار میرفتم و خسته میشدم زیاد حوصله نداشتم انشاالله که مامانی رو درک میکنی چون این روزا خیلی زود خسته میشم.

خب بگذریم چند تا خبر برات دارم اول اینکه سه شنبه رفتم دکتر. دکترم دوباره سونوگرافی کرد چون نگران کم شدن آب دورت بود خوشحال شدم که دوباره میتونستم ببینمت.

خدا رو شکر از همه چیت راضی بود فقط گفت مثل اینکه جفتت برای زودتر اومدن تو بیتابی میکنه! اما هنوز دو هفته دیگه باید صبر کنی تا انشاالله کامل بشی.

راستش از یه نظر خوشحال شدم چون دکتر 13 دی برات وقت داده اما من دوست دارم تو اول دی ماه متولد بشی آخه سالروز تولد امام موسی کاظم(ع) جد بزرگوارته قلب یه جورایی انگار عیدی حضرت به من و باباییه.

با حرف دکتر احساس کردم تو هم خودتو برای این روز آماده میکنی البته انشاالله هر چی صلاحته بشه و من تو زندگیم به این نتیجه رسیدم باید همه چیز رو از خدا خواست اما نه زورکی چون فقط اونه که به صلاح ما آگاهه.

دکتر برام آزمایش قند رو دوباره نوشت خدا کنه بالا نباشه وگرنه ممکنه سزارین بشیاسترسالبته من امیدوارم به خواست خدا شما طبیعی به دنیا بیای. دلم میخواد موقع اومدنت به هوش باشم تو اون لحظاتی که به قول خیلیا لحظات اجابت دعاست چند تا دعای مهم کنم که اول از همه تعجیل در ظهور آقاست.

راستی همین الان که دارم برات مینویسم خاله سمانه در حال کنفرانس تو دانشگاهشه گفته براش دعا کنیم خدا خودش به همه طالبان علم و خاله سمانه کمک کنه انشاالله.

خب دیگه نزدیک اذان ظهره میخوام آماده شیم برای نماز اول وقت وگرنه حرف نگفته زیاد دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)