عارفه الساداتعارفه السادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

برای دختر گلم

این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. امام خمینی(ره)

1391/9/9 19:24
نویسنده : مامان ریحانه
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیز دلم

گاهی اوقات دلم میخواد بشینم کلی کتاب در مورد تربیت کودکان بخونم تا توی تربیت تو کوتاهی نکنم اما...

امروز ششم محرم بود امسال زیاد نتونستم توی مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان شرکت کنم از کارای خودم راضی نیستم. دوست داشتم با وجود تو بیشتر توی این مراسمات شرکت کنم تا روی تو موثر باشه اما شرمنده که نشد دعا کن این چند روز توفیق بیشتری نصیبم بشه انشاالله.

میدونی تو انشاالله توی ماهی به دنیا میای که به گفته امام خمینی اسلام را زنده نگه داشته از این بابت خوشحالم. چیزای زیادی هست که میخوام بهت بگم اما وقتی میشینم جلوی کامپیوتر انگار هنگ میکنم.

امیدوارم صحیح و سالم به دنیا بیای و باعث افتخار من و بابایی پیش اماممون بشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طاها
6 آذر 91 22:11
...........#.#.#.#......#.................#...
........#...........#.....#.................#...
......#.............#.....#.................#...
.....#..............#.....#.................#...
....#...............#.....#.................#...
....#...............#.....#.................#...
.....#..............#.....#.................#...
.......#............#.....#.................#...
.........#.#.#.#.#.....#.................#...
.....................#.....#.................#...
.....................#.....#.................#...
.....................#.....#.................#...
.....................#.....#.................#...
.....................#.....#.................#...
.....................#.......#..............#....
.....................#.........#..........#......
.....................#............#.#.#.........
....................................................

هــــســـــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.
بااحترام دعوتید....منتظرحضورگرمتون هستم
_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓▒░_______________░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██






به وبلاگتون سر زدم وبلاگ زیبایی دارید.
هیراد و عمه لیلاش
6 آذر 91 22:37
پس تا سه چهار هفته دیگه کلی عکسهای مخملیتو میگذاری برامون انشاالله به سلامت به آغوشش بگیری




------------------------------------------
ممنون انشالله، ماهم برای اون روز لحظه شماری میکنیم.