عارفه الساداتعارفه السادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

برای دختر گلم

مهمترین هدف

1391/9/9 19:24
نویسنده : مامان ریحانه
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به کوچولوی خودم

میدونی دختر گلم هرکس توی این دنیا برای یه اهدافی تلاش میکنه. بعضی از این اهداف به قدری مهمه که آدم حاضره جونشم به خاطر اون هدف فدا کنه. یه بار من و بابایی داشتیم در این مورد باهم صحبت میکردیم که من از اون پرسیدم میدونی چه هدفی برای من ازهمه مهمتره اون گفت آره فعالیت توی فرهنگسرای امام مهدی(عج) (جایی که اعضاش برای آماده کردن شرایط ظهور تلاش میکنن و منم یه زمانی از فعالینش بودم) من گفتم نه اونم خیلی مهمه اما من فکر میکنم تو زمینه دیگه‌ای باید خیلی تلاش کنم، بعد ادامه دادم که فکر میکنم تربیت یه فرزند امام زمانی مهمترین وظیفه منه.

البته اون موقع ما تو رو نداشتیم هنوزم برنامه جدی برا بچه دار شدن نداشتیم اما میخوام بگم چقدر تربیت تو برام مهم بوده و هست.

امشب شب ششم ماه محرمه. از همین الان باید یه چیزایی در مورد محرم بدونی.

توی این ماه یکی از عزیزترین بندگان خدا یعنی امام حسین(ع) و 72 یار باوفایش به شهادت میرسن. امام حسین نوه آخرین پیامبر خداست که تمام هستیش رو در راه خدا داد تا دین خدا برای آیندگان یعنی ماها حفظ بشه.

ازت میخوام توی تمام زندگیت همیشه الگوت ائمه اطهار باشن و تمام تلاشت رو برای جلب رضایت اونها بکنی و یک لحظه هم از خط اونها منحرف نشی تا انشاالله از یاران باوفای امام زمان(عج) باشی و زمان ظهور ایشان را درک کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)