عارفه الساداتعارفه السادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

برای دختر گلم

جوانه زدن اولین مروارید عارفه السادات

1392/3/19 12:42
نویسنده : مامان ریحانه
944 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردونه مامان

من همیشه این شعر رو برات می خوندم:

قندون مامان

                 خندون مامان

                                  بی دندون مامان

یا میگفتم: ناز دهنه بی دندون

دقیقا شما 4 ماه و 25 روزه بودی که متوجه شدم یه دندون کوچولوت سرزده دندون سمت چپ پایینت. راستش تازگی ها از خوردن دست خودت خسته شدی و هر کی بغلت میکنه اگه غافل بشه دست اونم میخوری معلومه خیلی لثه هات می خاره. چند روز پیش بغل من بودی یهو دست منو کردی تو دهنت متوجه یه چیز سفت زیر دستم شدم با تعجب یه نگاهی به دهنت انداختم دیدم بله خانم خانما دیگه بی دندون نیست .

از طرفی کلی ذوق کرده بودم از طرفی هم یه خرده نگران شده بودم چون هم هوا خیلی گرمه ممکنه اسهال شدید بشی هم دندونات داره زود درمیاد بعضیا میگن زودتر خراب میشن یا هنوز فک کوچیکه ممکنه جاشون درست در نیاد اما... با خودم میگم کدوم کار تو دست من بوده و خدا تا به حال برای هیچ کس بد نخواسته و حتما صلاحت بوده و انشالله هر چی خدا بخواد بشه.

قراره مامان بزرگ برات آش دندونی درست کنه. البته این آش مال تو نیست میدن به من تا شیرم قوت داره بشه تا انشاالله دندونات خوب دربیان.

خدایا شکرت... خیلی خوشحالم داری با دندون میشی انشاالله میخوام بعد از هر بار مسواک دندونای خودم دندوانای تو رو با مسواک انگشتی ها مسواک کنم تا خراب نشن.

راستی یادم رفت بگم چند هفته پیش به دلیل اینکه کم شیر میخوردی نگران شدیم بردیمت دکتر تا شاید شیر خشک لازم داشته باشی اما دکتر گفت لازم نیست و یه برگه که نحوه شروع غذای کمکی به بچه است رو بهمون داد تا به جز سوپ بقیه موارد رو بهت بدیم ما هم با شیر بادوم شروع کردیم تا پایان 5ماهگیت فقط قراره شیر بادوم بدون خود تلف بادوم بهت بدیم. البته خیلی کم میدم اما خیلی دوست داری هر روز مقدارشو بیشتر میکنم الان آب 5-6 بادوم که تقریبا 10 سی سی میشه بهت میدم.

نازم دخمل با مروراید قشنگش بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)