عارفه الساداتعارفه السادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

برای دختر گلم

عارفه السادات رای میدهد

1392/3/28 12:45
نویسنده : مامان ریحانه
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شکوفه بهاریم

امسال رو آقا، سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدن. حماسه سیاسی به خاطر انتخابات ریاست جمهوری بود.

این چند وقت که بحث انتخابات داغ داغ بود، همه جا صحبت از کاندیداها و حرفاشون بود و اینکه کاندیدای اصلح کدومه و واقعا هم انتخاب سخت بود شاید در طی این چند سالی که من انتخابات شرکت کرده بودم بتونم بگم امسال سخت ترین سال برام بود تا دقیقه نود دو دل بودم که به چه کسی رای بدم البته به قول آقا: رای دادن به هرکدوم از کاندیداها رای دادن به نظام جمهوری اسلامی است.

اما... بازم آدم دلش می خواد شخص اصلح رو انتخاب کنه جالب تر اینکه با بابایی هم رای نبودیم کلی با هم بحث کردیم مخصوصا روزای آخر. بابایی همش تو سایتا می گشت بعد خلاصشو به من میگفت بعضی وقتا که بحث داغ می شد میومد تو رو نگه می داشت تا من مطلبی که پیدا کرده بود خودم بخونم خلاصه توی کشور شور و حالی به پا بود واقعا حال و هوای مردم عوض شده بود و مخصوصا که صدا و سیما مسئولیت اصلی تبلیغات نامزدها رو بز عهده داشت و به نظرم عادلانه هم برخورد کرد انگار همه حواسشون جمع بود که کسی شور و شعور مردم رو مثل سال 88 خراب نکنه از مسئولین رده بالا گرفته تا صدا و سیما و حتی خود مردم...

بالاخره روز 24 خرداد، روز انتخابات فرا رسید البته توی این روز انتخابات شوراها هم همزمان برگزار میشد. آقا 8 صبح رای خودشون رو دادن و به مردم گفتن من به هیچ کس حتی خانواده ام نگفته ام به چه کسی رای میدهم و توصیه کردن صبح رای بدیم.

ما هم صبح بعد از خوردن صبحونه رفتیم پایین پیش ننه جون چون تنها بود بعد عمه محبوبه اومد و همه با هم رفتیم رای دادیم.

قربون دخمل گلم برم رای مامان رو تو انداختی توی صندوق. دعا کردم ما هم جزء دولت کریمه امام زمان (عج) باشیم و اون روز رو ببنیم .

اونجا بهت یه دونه شکلات هم دادن اما شما که هنوز نمیتونی بخوریش!!!!

من که کلی ذوق کردم رای دادی میخواستم بدونی تحت هر شرایطی ما وظیفمون اینه که از کشورمون دفاع کنیم حتی با یه رای، چون دشمنان منتظره کوچکترین غفلت ما هستن هر چقدر هم اوضاع مملکت برامون سخت بشه بازم از دخالت بیگانگان بهتره.

خدا رو هزاران مرتبه شکر که مردم فهیمی داریم و اومدن طبق گفته مقام معظم رهبری رای دادن و حماسه سیاسی رو آفریدن.

بیش از 72 درصد مردم رای دادن و این خیلی بیشتر از کشورهایی مثل آمریکا و کشورهای اروپایی که همش دم از دموکراسی میزنن هست شاید خیلی ها دوست و دشمن حیرت زده شدن.

جناب آقای روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم ایران انتخاب شدن امیدوارم در پاسخ حماسه سیاسی مردم ایشون و دولت انتخابیشون حماسه اقتصادی رو به مردم جهوری اسلامی ایران هدیه کنن تا همچنان خاری در چشم دشمنان باشیم و مایه امیدواری کشورهای مظلوم جهان بمانیم.

این حماسه رو اول به پیشگاه امام زمانمان و بعد به مقام معظم رهبری(مدظله) و مردم ایران و جهان تبریک میگم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سوری مامان زهره
31 خرداد 92 13:14
دختر حماسه آفرین !!!!!!!
عکس انگشتش کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!


انگشتش که جوهری نشد چون همش میخوردش....
اما خیلی دلم میخواست در حال انداختن رای من تو صندوق ازش یه عکس بگیرم اما حیف نشد...
البته شاید ریا میشد...
خاله جون
1 تیر 92 22:45
سلام بر نازگل خاله

ببخشید که خیلی نتونستم به وبلاگت سر بزنم، اما اینو از ته ته دلم می گم که هر وقت میام و خاطرات قشنگی رو که مامان جونت برات می نویسه میخونم واقعا اشک شوق میریزم. امیدوارم شما هم وقتی بزرگ میشی قدر مامانتو ببدونی و اون جوری که شایسته هست عمل کنی.

در مورد انتخابات کاملا با مامان جونی موافقم. واقعا سال سختی بود. اینکه اصلح کی میتونه باشه. آخه هر کدوم از کاندیداها حرف خوب میزندن، اما مهم این بود که چجوری عمل می کنند. خلاصه به حول و قوه الهی منم هم رای دادیم و تمام سعیمو کردم تا اصلح رو انتخاب کنم. علاوه بر نکاتی که به درستی مامانت گفت، باید بگم که حتما حکمت خدا در تمام مسائل وجود داره،اما من که یه درس بزرگ گرفتم، اینکه تصمیم گیری درست در مواقع حساس خیلی اهمیت داره و اینکه حتی آنی هم نباید آدم خودشو ببینه.به نظرم تمام مشکلات آدما توی همین "من"خلاصه میشه...

فکر کنم زیاده روی کردم اگه خان دایی جونت این جا بود میگفت بیا پایین!

امیدوارم همیشه با تکیه بر خدا بهترین تصمیماتو بگیری.یامهدی




ممنون که به وبلاگمون سر زدی

بله به نکته مهمی اشاره کردی خداوند برای هر کاری حکمتی داره و مهم نیست که ما همیشه بفهمیم حکمت خدا چی بوده شاید در حد درک ما نباشه اما...

مهم اینه که تحت هر شرایطی همیشه در برابر خداوند بنده باشیم و بندگی یعنی تسلیم محض و از اون مهم تر این که واقعا راضی باشیم به رضای خدا... انشاالله.


بابای یسری جان
15 تیر 92 15:51
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
مامان ندا
21 تیر 92 21:06
ریحانه جان نوژان تومسابقه نی نی شکموشرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدی عدد581روبه شماره 20008080200پیامک کن.ممنون