عارفه الساداتعارفه السادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

برای دختر گلم

میلاد امام حسین(ع) مبارک

1392/3/23 12:52
نویسنده : مامان ریحانه
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به میوه زندگیم

دیروز یه روز خاص بود درسته میلاد امام حسین(ع) بود. اعیاد شعبانیه رو به همه مسلمین تبریک میگم.

اما..... یه روز دیگه هم بود قلبقلبقلب

 

دومین سالگرد عقد من و بابایی بود.

دیروز بابایی امتحان داشت صبح رفت برای امتحان، منم تصمیم داشتم یه کارایی بکنم قربون دخمل گلم برم که اذیتم نکرد تا من به کارام برسم.

من برا بابایی کیک پختم و ژله هم درست کردم یه جا جاسازی شون کردم تا عصر بابایی رو ذوق زده کنم راستی خودمم آزمون ضمن خدمت داشتم وقتی بابایی اومد ناهار خوردیم و قرار شد شما رو نگه داره تا من درس بخونم بعدم رفت پایین پیش ننه جون اینا تا من درس بخونم منم درسم که تموم شد میزو تو هال چیدم لباسمو عوض کردم و بابایی رو صدا زدم قرار بود بریم خونه مامان بزرگ اینا بابایی فکر کرد برا همین صداش زدم وقتی اومد بالا من رفتم تو اتاق تا لباسمو مرتب کنم بابایی هم اومد اونجا و کیک رو ندید گفت به به !!! چه لباش قشنگی مگه قرار نبود بریم خونه مامانت اینا ؟؟؟ با تعجب گفتم ندیدی؟؟؟؟؟

گفت: چی رو ؟ گفتم: زود باش برو تو هال پذیرایی... وقتی دید کلی معذرت خواهی کرد گفت کٍی اینا رو آماده کردی؟؟؟ کلی ذوق کرد قرار شد کیک رو ببریم خونه مامان بزرگ رفتیم اونجا... و با هم کیک خوردیم خیلی خوش گذشت تو هم تیپ زده بودی اما عکست توی گوشی خودم نیست فعلا نمی تونم بذارم.

خب فعلا....بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا
13 تیر 92 17:16
بازم سلام بسیار اول از همه سالروز به هم رسیدن دو کبوتر عاشق رو تبریک میگم دوم جوانه زدن مروارید سپید دختر خانمی و سوم هم امادگی برای چهار دست وپا رفتن خانوم گلی البته با کلی تاخیر ببخشید


ممنون سلامت باشید