عارفه الساداتعارفه السادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

برای دختر گلم

محکوم کردن هتک حرمت به قبر صحابی پیامبر "حجربن عدی"

1392/2/23 19:57
نویسنده : مامان ریحانه
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

چند روزیه میخوام بیام به وبلاگت و در مورد این هتک حرمت مطلبی بنویسم شاید وبلاگم خواننده های زیادی نداشته باشه اما به قول یه نفر هرکس حتی اگه وبلاگش دو تا خواننده هم داشته باشه موظفه در موردش بنویسه به نظر من بدترین چیز اینه که نسبت به مسائلی که اطرافمون رخ میده بی تفاوت باشیم.

" دشمنان باید بدانند که با این حرکات شنیع نمی‌توانند موج بیداری اسلامی و روحیه ضداستکباری مسلمانان را کم‌رنگ کرده و در صفوف مسلمانان تفرقه ایجاد کنند چرا که همه مسلمانان از مذاهب مختلف اسلامی می‌دانند که آشوبگران در سوریه مسلمان نبوده و سربازان و مزدوران استکبار و صهیونیسم جهانی هستند.

 تمام مذاهب اسلامی نبش قبر را حرام دانسته و این عمل را به شدت محکوم می‌کنند اما باید گفت که ارتش به اصطلاح آزاد سوریه همان روند ضداسلامی طالبان در کشور افغانستان را پیگیری نموده و با حمایت کشورهای غربی به جنگ با مقدسات اسلامی آمده است و برای آنان شیعه و سنی تفاوتی نمی‌ کند."

منبع این اطلاعات از سایت http://www.mehrnews.com/detail/News/2047448   است.

امیدوارم خداوند در ظهور امام زمانمون تعجیل کنه تا شاهد چنین جنایاتی نباشیم و ما رو جزء یاوران امام زمان(عج) قرار دهد انشاالله.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پویا تم
23 اردیبهشت 92 20:31
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
سوری مامان زهره
23 اردیبهشت 92 22:42
اللهم عجل لولیک الفرج
سوری مامان زهره
23 اردیبهشت 92 22:43
سلام شما با افتخار لینک شدید


ممنون لطف کردید.
منصوره.الف
25 اردیبهشت 92 15:07
سلام مامان عزیز
تبریک به شما که نام نیک اهل بیت رو برا فرزندتون انتخاب کردید.
پستی هست با عنوان "نام نیک" که مخصوص شماست تا بگید علت این انتخاب رو،تا شاید مشوقی شود برای پدر و مادر های عزیز دیگر، منتظر حضور گرمتون هستم.



سلام ممنون
یکی از مهمترین حقوقی که فرزند بر پدر و مادر دارد انتخاب نام نیکوست ما دوست داشتیم با این کار علاوه بر انتخاب یک نام با مسما و با معنی زیبا حضرت فاطمه(س) را الگوی زندگی خور قرار دهد انشاالله.
زنى را كه داراى شناختى نيكو از معارف حقه باشد، عارفه گويند.