عارفه الساداتعارفه السادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

برای دختر گلم

بابایی

1391/11/27 19:35
نویسنده : مامان ریحانه
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمه مامان

دخمل گلم میدونی بابایی میاد و وبلاگت رو میخونه امروز بهش گفتم برات نظر بزاره اونم خصوصی برامون نظر گذاشته.

خیلی بابای مهربونی داری با اینکه شبا خسته از کار زیاد میخوابه اما هر وقت بیدارش کنم که من خسته شدم بیاد و کمی نگهت داره خیلی زود بلند میشه و با شوق زیاد نگرت میداره گاهی وقتا که من خیلی خسته ام وقتی شما از خواب بلند میشی وگریه میکنی زودتر از من بلند میشه و بغلت میکنه تا اگر میخوای آروغ بزنی و راحت بخوابی و اگر خیلی بیتابی کردی و گرسنه بودی منو بیدار میکنه.

توی این مدت خیلی هوای ما رو داشته وقتی بزرگ شدی خیلی باید هواشو داشته باشی من بابایی رو خیلی خیلی دوست دارم و هیچ وقت نمیتونم محبتش رو جبران کنم.قلب

راستی امروز صبح بالاخره توی بغل منم اقون گفتی کلی خوشحال شدم عزیز دلم.

بابایی هم کلی سعی میکنه تا توی بغل اونم اقون بگی امروز داشت موفق میشد اما تو با اینکه به وجد اومده بودی اقون نگفتی بجنب دخملم بابایی خیلی دوست داره اقون تو رو توی بغلش بشنوه باید یه جوری از زحماتش تشکر کنی الان بهترین فرصته.

در آخر میخوام چند تا عکس جدید ازت رو بذارم تو وبلاگت.

 

 

 

عارفه السادات

 

عارفه السادات

 

عارفه السادات

 

عارفه السادات

 

قربون دخمل گلم برم  نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
3 اسفند 91 13:47
سلام دوست عزیز بزنم به تخته ماشاالله دخملی شما داره برای خودش خانمی میشه بوس بوووووووووووس


سلام ممنون نظر لطفتونه
مسافران
5 اسفند 92 10:42
فرشته است دخترتون فرشته كوچولوي دوست داشتني سيد هم كه هست خداحفظش كنه انشالله از حضرت زهرا الگوبگيره -------------------------------------------------------------------------- ممنون نظر لطفتونه انشالله