عارفه الساداتعارفه السادات، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

برای دختر گلم

شیشه شیر

1392/1/30 18:32
نویسنده : مامان ریحانه
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مامان

من سعی میکنم هر روز با شیشه به شما شیر بدم البته شما شیر خودمو میخوری فقط هر روز یه شربت ویتامین هست که دکتر گفته بهت بدم ولی چون از مزش خوشت نمیاد من با شیر خودم قاطی میکنم تا خوشمزه بشه و با شیشه میدم تا به شیشه هم عادت کنی چون انشالله بعد از مرخصیم که میخوام برم سر کار نگران تغذیه شما نباشم و مطمئن باشم که بدون منم غذا میخوری عزیز مامان.

خیلی سخت شیشه میگرفتی تا قبل از این که بابایی بره ماموریت با مصیبت یه ذره از این شربت رو با آب جوشیده قاطی میکردم و بهت میدادم تازه بعضی وقتا با شیشه نمیخوردی آخرش با قطره چکون بهت میدادم ولی ...

بالاخره با چند تا سرشیشه و حتی شیشه عوض کردن با شیشه میتونی بخوری البته گفتم که مزشم دوست نداشتی و قاطی کردن با شیر خودم هم موثر بوده.

چند روز پیش یه کار جالبتر کردی...

داشتم با شیشه بهت شیر ویتامین رو میدادم که با دو دست کوچولوت شیشه رو گرفتی البته وقتی من دستمو بر میداشتم بعد کمتر از یه دقیقه شیشه رو مینداختی اما من از این صحنه هم عکس گرفتم.

 

وقتی به بابایی تلفنی گفتم کلی ذوق کرد....

فکر کنم داره دق میکنه از تنهایی خیلی دلش تنگ شده واسمون انشاالله چهار روز دیگه میاد.

دل ما هم خیلی براش تنگ شده.گریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابایی
8 اردیبهشت 92 14:22
سلام خانم و دختر گلم خوبین شما من تو این مدت که نبودم دلم خیلی براتون تنگ شده بود و هر لحظه، لحظه شماری می کردم تا بیام و شما روببینم دوستون دارم بوس


مامان سارا
8 اردیبهشت 92 16:35
سلام عزیزم ممنون از بازدید شما پیشاپیش فرا رسیدن تولد حضرت فاطمه الزهرا (ع) و روز زن را به شما تبریک میگویم مادر عزیز و. مهربان
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 17:29
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .